5 ÅR!

Öppet idag 10-20

Leila’s General Store öppnar i Mood Stockholm

På alla hjärtans dag, den 14 februari 2014, slår Leila Lindholm upp dörrarna till sin nya köksbutik i Mood Stockholm.

– Vi är glada att Leila valt Mood Stockholm när hon nu öppnar sin första fysiska butik. Leilas vackra och originella redskap för köket blir ett positivt komplement till vårt nuvarande utbud, säger Annika Ljungberg, centrumchef Mood Stockholm.

Leila’s General Store grundades i mars 2011 och har på kort tid blivit en framgångsrik och populär konceptbutik på nätet. Sortimentet består av Leilas egendesignade köksprodukter i en personlig och inspirerande stil.

Just nu pågår förberedelserna inför butiksöppningen för fullt. Det ska bli otroligt kul att få välkomna de första kunderna den 14 februari, säger Leila Lindholm.

Leila’s General Store öppnar i Mood Stockholms del ”every day shopping” på plan 3. Butiken omfattar ca 80 kvadratmeter.

Butiken kommer att ha ett varierat sortiment; Leilas böcker, utvalda vintageföremål, pastellfärgade köksprodukter i emalj, färgat glas i amerikansk retrostil, textilier i vackra mönster, handgjorda träredskap, slickepottar i silikon, ekologiskt nedbrytbara sugrör i papper, flaggspel, snygga metallburkar for förvaring, klassiska pajformar och mycket mer.

Inom Leila’s General Store öppnar i Mood Stockholm