Open today 10-19

LOVE WARRIORS ÖPPNAR KONCEPTBUTIK I MOOD STOCKHOLM

Idag öppnar Love Warriors dörrarna till sin första fysiska butik i Mood Stockholm. Det blir en konceptbutik som skapar ett perfekt komplement till deras annars växande internationella e-handel.

Love Warriors är en produkt av kärlek som startade mellan dess grundare. Idag har Love Warriors bildat en ”tribe av warriors”, som sedan 2013 reser jorden runt i jakten på det unika, handgjorda och vackra – föremålen som tillsammans med fotokonst skapar Love Warriors unika universum. Fotokonsten har en speciell plats hos Love Warriors då det är genom dessa bilder som inspirerande och engagerande historier kan förmedlas.

– Vi är så glada över att vara tillbaka i Mood Stockholm, platsen där vår resa startade då vi som första projekt designade concierge-delen. I vår konceptbutik i Mood Stockholm kommer vi att erbjuda fullt sortiment av vår fotokonst och heminredning, ett urval av designade krukor, urnor och unika detaljer säger Yvonne Arentoft, Love Warriors.

Den senaste tiden har utbudet av inredning ökat i Mood Stockholm och vägg i vägg med Love Warriors ligger också nytillskottet, Svenssons i Lammhult. Kombinerat med Leila Lindholms ”Welcome home company” och Posh Living har nu Mood Stockholm ett nytt sammanhängande inredningskluster.

– Det ökade intresset hos våra kunder är en tydlig trend och därmed känns det väldigt roligt att Love Warriors väljer att öppna sin nya konceptbutik hos oss. De erbjuder ett väldigt fint sortiment som kompletterar våra övriga inredningsbutiker på ett utmärkt sätt som vi tror kommer att bli väldigt uppskattat, säger Annika Ljungberg, marknadsområdeschef hos AMF Fastigheter.

In LOVE WARRIORS ÖPPNAR KONCEPTBUTIK I MOOD STOCKHOLM