Öppet idag 10-20

Mood Stockholms höst går i njutningens tecken

Idag startar Mood Stockholms höstkampanj, en hyllning till det njutningsfulla livet. Hösten på Mood Stockholm handlar helt enkelt om att njuta lite extra och unna sig en skön stund i den vuxna oas som Mood Stockholm är, långt ifrån stojiga food courts, jättelika parkeringhus och vardagsstress. 

        Mood Stockholm ska vara en njutningsfull plats för dygnets alla vakna timmar, till oss kan du komma för att ha det bra, äta något gott tillsammans med någon eller i sällskap av dig själv, eller varför inte för att förälska dig i höstens mode. Med höstens kampanj vill vi på ett lekfullt sätt visa varför du ska komma till Mood Stockholm och lyfta vårt utbud, säger Karin Lagerqvist, marknadschef för Mood Stockholm.

Höstkampanjen lyfter det som är Mood Stockholm, den vuxna och eleganta atmosfären tillsammans med det noga utvalda utbudet av butiker och restauranger. Där ryms allt ifrån den välfyllda conciergen, som erbjuder allt ifrån hundpassning till kemtvätt och restaurangbokningar, höstens senaste mode i någon av de 60-tal noga utvalda butikerna eller höstens välkomponerade rätter på någon av restaurangerna eller caféerna.

Mood Stockholm bjuder även in till nya upplevelser i höst. Café Egoïste lanserade i dagarna ett nytt brunchkoncept i samarbete med kokboksförfattarna Jonas Cramby och Erik Videgård, där välsmakande mackor kommer att paras ihop med den rätta drycken. På populära Boqueria Torg kommer, med start torsdag den 18/9, en ny nattlivsverksamhet att öppna, under ledning av nöjesprofilerna Salvatore Scappini och Fjodor Nikolajev. 

Kampanjen för Mood Stockholm, har tagits fram av reklambyrån Volt och går i Stockholms tunnelbana, spårvagn, på fasadvepor, annonsering och i digitala kanaler v.38-39. 

Inom Mood Stockholms höst går i njutningens tecken