Öppet idag 10-18

MOOD STOCKHOLMS OMSÄTTNING FORTSÄTTER UPPÅT

Mood Stockholm, som öppnade år 2012, fortsätter att öka sin omsättning. Tack vare handelsplatsens koncept ökade omsättningen under april med hela 19 procent jämfört med samma period förra året. En butiksmix av starka varumärken som tilltalar kunderna är en del av framgången.

– Den ökade omsättningen beror till stor del på att vi har valt butiker inom liknande kategorier, till exempel inom design, barnmode och tillbehör och även skönhet. Butikerna lyfter varandra vilket ligger till grund för det positiva resultatet. Vi är väldigt stolta över att Mood Stockholm idag har en stor efterfrågan från starka varumärken som vill etablera sig hos oss, säger Annika Ljungberg, marknadsområdeschef Mood Stockholm.

Mood Stockholm har sedan öppningen i mars 2012 snabbt kommit att bli en av citys naturliga träffpunkter för stockholmare och turister. Här står den totala upplevelsen för alla sinnen i centrum. I den urbana och levande miljön kan besökare uppleva, shoppa, umgås och arbeta under en stor del av dygnets timmar.

Inom MOOD STOCKHOLMS OMSÄTTNING FORTSÄTTER UPPÅT