Öppet idag 11-17

Pernilla Wahlgren öppnar i Mood Stockholm

Provrummet.se öppnar nu tillsammans med Pernilla Wahlgren en sommarpopup för alla som älskar klänningar.

Vi tittar hela tiden på spännande koncept som tillför något intressant och unikt till vår butiksmix. Pernilla Wahlgren har tagit fram fina plagg som passar in i vårt sortiment och hon har ett starkt namn som vi tror kommer locka många kunder, säger Annika Ljungberg, centrumchef på Mood Stockholm.

Pernilla Wahlgren Collection, som för vår/sommar innehåller ett 30-tal olika modeller, kommer att säljas i butiken på Mood Stockholm. Butiken är 60 m2 och kommer att ha öppet från den 25 april till den 31 augusti. Förutom Pernilla Collection kommer det även finnas ett urval av andra varumärken som Provrummet.se säljer via sin webbshop

Om någon färg eller storlek i vissa modeller skulle ta slut och vi har kvar på vårt lager i Borås kommer vi att erbjuda kunderna att beställa från vår webbshop inne i butiken och sedan få plagget skickat hem till sig. Vi kommer att agera som ett ”showroom” för vår webbshop och Mood Stockholm känns väldigt rätt för oss, säger Suzanne Nilsson, Creative Manager och ägare till Provrummet som samarbetar med Pernilla Wahlgren i framtagandet av kollektionerna.

Inom Pernilla Wahlgren öppnar i Mood Stockholm